مترسک میمونم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 1272
:: بازدید سال : 5628
:: بازدید کلی : 93003

RSS

Powered By
loxblog.Com

مترسک میمونم
پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390 ساعت 9:41 | بازدید : 626 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 


یادته یه شب ازم پرسیدی چرا از آدما بدم می یاد؟

چرا از دنیاشون متنفرم؟

میدونی شاید اگه منم یه آدم بودم مثل همه ی این آدما

شاید اگه تو سینه ی منم یه سنگ بود

شاید اگه منم از بارون بدم میومد

شاید اگه...

آره اینو میدونم که اون موقع منم عاشق این دنیای کثیف می شدم

اون موقع منم از دیوونه ها بدم میومد!!!

اما...

اما من ترجیح میدم همون مترسکه بمونم حتی اگه شده میرم مترسک بابای
ستایش میشم

خودش از من این درخواست رو کرد

اما همون مترسک با دنیای خیالی خودم میمونم و با دوستی کلاغا و همزبونی با


گندما و.. روزامو سر میکنم

اونجا کسی نیست که بخواد خاله خرسه بازی باهام در بیاره

کسی نیست که بخواد باهام شریک بشه هر آدمی میگه تیکه گمشده من همزاده خودمه

همزاد منم زمینه با کلاغاش که ...بهتره تا این آدما حتی دستشون


نه

حتی چشماشون به من نیفته تا بتونم راحت نفس بکشم

تا دیگه نخواد از هجوم نگاه های بیگانه فرار کنم آره از دنیای آدما بدم میاد





|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: